Thursday, May 01, 2008

Thought #89: Blood loss


Νόμιζα πως οι βρυκόλακες δεν έχουν είδωλο στους καθρέφτες. Στη ζωή; Στη ζωή είδωλο δε νομίζω να έχεις. Στους καθρέφτες όμως μπορείς και αυτοθαυμάζεσαι.

[...] πως δε τολμούν να βγουν στο φως της μέρας. Κι όμως, το έλουζε το σώμα σου ο ήλιος και δεν έγινες ποτέ σου σκόνη.

[...] πως δε μπορούν να περάσουν μέσα από τρεχούμενο νερό. Μα σ' έχω δει, το κορμί σου όλο βουτηγμένο στο αλάτι της θάλασσας, τα κύμματα να σκάνε στην ακτή κι εσύ να χαίρεσαι.

[...] πως τους σταματάει ένα παλούκι στην καρδιά. Δεν έχεις φάει αρκετά χαστούκια στην πορεία σου; Αυτά δε σε πληγώνουνε βαθειά; Γιατί δεν καταστράφηκες;

[...] πως φοβούνται τους σταυρούς - αλλά εσύ δεν έκανες Ανάσταση και φέτος;

Δεν το πίστευα πάντα. Άρχισα να το πιστεύω. Αλλά όσα ήξερα μάλλον δεν ισχύουν. Όσο το αίμα μου έτρεχε μέσα απ' τις φλέβες μου να αναβλύσει απ' το λαιμό μου, ήμουν σίγουρος πως ήταν τα δικά σου μάτια αυτά που με κοιτούσαν καθώς τα δικά μου θόλωναν. Η δική σου γλώσσα που γευόταν σταγόνες της ζωής μου από μυτερούς κυνόδοντες. Μα δεν είσαι βρυκόλακας. Και τότε ποιος ήταν αυτός που σχεδίασε το περίγραμμά μου με μια κιμωλία; Ίσως τελικά μέσα στη σύγχιση να έμπλεξα τα τέρατα...

9 comments:

comingThrough said...

oloi kryboume ena teras mesa mas kai tha tan oraio na kserame pos na antimetopizoume to kathe teras...

Wrong Guy said...

agapao Divine sti foto

Strahd said...

Να σου απαντήσω κι εγώ σαν vampire που είμαι...

1. Κι εγώ είχα πρόβλημα στην αρχή με το φως. Αλλά βρήκα αντηλιακό με δείχτη προστασίας 100 και βρήκα την υγεία μου.

2. Όταν λέμε τρεχούμενο νερό εννοούμε ποτάμι, καταράχτη κάτι τέτοιο. Θάλασσα είναι ημιτασιόν.

3. Ε, ή θα είναι παλούκι ή τίποτα. Δεν έχουμε ημίμετρα. Και βασικά με το παλούκι απλά σε σταματαεί. Δεν σε σκοτώνει... Το έχω πάθει γι'αυτό σου λέω.

4. Εγώ απλά δεν πήγα εκκλησιά. Τις σκιάζομαι...

:P

Geo said...

Ξέχασες το σκόρδο και τις ασημένιες σφαίρες ;)

oni said...

βορέα, έχω δει να τρώει και σκορδοστούμπι! λολ

Οι ασημένιες σφαίρες είναι για τους λυκανθρώπους!!

Strahd said...

@oni
I see you've done your homework... Mouahahahahaha... We'll meet again soon.

*puff*

(εξαφανίστηκα :P)

Dr_MAD said...

λεγε τώρα τι σχέση έχεις με την όλιβ! χαχαχαχα [είμαι 100% ότι κανείς άλλος δεν πρόκειται να καταλάβει, γι'αυτό μίλησα με αποδείξεις και ονοματα]

Mirela said...

Επίσης οι βρυκόλακες σκοτώνονται και απο την τραβεστί Divine, όπως αποδυκνύει και η φωτογραφία που έχεις ανεβάσει.

oni said...

mirela mou, h Divine einai ena IERO teras :P Einai synanthsh teratwn h fwto :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin