Tuesday, May 29, 2007

Thought #53: Δυναμική

Αυτό που μου λείπει. Αυτό που χρειάζομαι. Χαμένος σε ιδιομορφές και ιδιοσυχνότητες, ιδιοπεριόδους... Σεισμικά φορτία τα οποία επέφεραν μετακινήσεις και γω θάφτηκα κάτω από τόνους σιδηροπαγούς σκυροδέματος, όπως αποφαίνεται και το μητρώο μαζών. Προσπαθώ να ακολουθήσω τη θεωρία της ευκαμψίας, αλλά η δυσκαμψία του σώματός μου με εμποδίζει. Είμαι ακόμη δεμένος. Αλλά όχι δεσμευμένος. Καθώς απλώνω το χέρι μου, νοιώθω τους ορόφους να με καταπλακώνουν, μη αφήνοντάς με να αντιδράσω και γω. Με τη σειρά μου. Αναζητούσα το συντελεστή συμμετοχής που θα συμπλήρωνε τον δικό μου, με αποτέλεσμα το 1. Και μέσα στην ησυχία, πριν την απόλυτη ηρεμία, μετά τις δονήσεις, ακούγεται μία φωνή που λέει όλα όσα αισθάνομαι. Τα τραγουδά. Χλευάζοντάς με. Όσο αντέχω και γω θα την ακούω, να επαναλαμβάνει λόγια που αντηχούσαν μέσα μου. Περιοδικά, με φασματικές επιταχύνσεις. Ώσπου να πάψω να υπάρχω, να γίνω ένα με τα συντρίμια και να λάμψω. Δια της απουσίας μου.

2 comments:

alex.00 said...

Φιλε μου γεια σου βρηκα τυχαια το blog σου γιατι εψαχνα για κατι γιαπωνεζικα και προσεξα την διευθυνση gtonizuka.blogspot και επειδη ειναι το αγαπημενο μου anime μπηκα και δεν πιστευα στα ματια μου οτι εισαι Πολιτικος Μηχανικος οπως και γω και μαλλιστα ιδια ηλικια!!! Πρεπει να ειμαστε και περιπου ιδιο έτος! Εγω ειμαι 6ο ετος. Χαρηκα πολυ που υπαρχει εστω και ενας anime fan στη σχολη!

Anonymous said...

χεχε εγω εψαχνα για lost και επεσα πανω στο blog σου! και γω εκτο ετος τωρα. πολυ καλο blog. καλο κουραγιο με τη δυναμικη

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin