Sunday, December 09, 2007

Προσοχή! Φρενοβλαβής!

Όταν έχω τα νεύρα μου, ή τις μαύρες μου, έχω δύο διεξόδους. Να χαθώ να χάνομαι και να κάθομαι να κοιτάω το κενό με εκλάμψεις "κλίνω στα γόνατα και παρακαλώ σε Παναγιά" σα να 'μαι αυτιστικό, ή να γράψω. Όταν υπάρχουν ανηλειμμένες υποχρεώσεις, που δεν έχω ιδέα πότε αυτές θα ολοκληρωθούν με το κωλοβάρεμα που μ' έχει πιάσει μήνες τώρα και έχω βγάλει πληγές, πώς να γράψεις;

Χθες όμως έφαγα μια φρίκη, μου τη σβούριξε να το παίξω ψυχασθενής στο δρόμο να με κοιτάζει ο κόσμος και να αναρωτιέται πώς τη γλίτωσα τη Σταυρούπολη, μου 'ρθε να κάνω κάτι σπαστικά, καμιά σκηνή, μία λιποθυμία, ένα κάτι, μπας και ενδιαφερθεί κανείς, αλλά με βλέμμα κενό και στα τυφλά προχωρούσα μες τη μέση του δρόμου. Βεβαίως και πέρασε απ' το μυαλό μου να πέσω πάνω στο ταξί που ερχόταν κατά πάνω μου με ιλιγγιώδη ταχύτητα, αλλά το σταμάτησαν κάτι τσόλια και δεν πρόλαβε να με πατήσει. Απορώ πώς κατάφερε και να σταματήσει. Ήθελα να πατήσω και κλάματα με αναφιλητά, να με ρωτήξουν (sic) "Τι έχεις μωρή κοντούλα λεμoniά;" και να τους απαντήσω "Μου μίλησαν άσχημα και δε με καταλαβαίνουν!". Αλλά δεν είχα φτάσει σε τέτοιο επίπεδο. Στη σκέψη έμεινα.

κατά τη δραπέτευσή μου... (φοράω περούκα)

Στις κρισάρες μου γίνομαι η μεγαλύτερη πουτάνα, attention whore υπερπολυτελείας, όπως η Μόνικα Μπελούτσι στο Shoot 'em up που είδα και μ' άρεσε, αλλά χωρίς τόσο μεγάλα βυζιά και γάλα. Το κουλό είναι πως με πιάνουν εμένα τα διαόλια με το παραμικρό, λίγο να 'χω φορτώσει από πριν, θέλει ένα κλικ να φτάσει το θερμόμετρο στα ύψη και να ωρύομαι σαν παλαβό απ' την ελάχιστη πλέον αφορμή. Ξανάπιασα και το "Αυτοκτονώντας Ασύστολα" του Κορτώ γιατί το είχα λατρέψει και μου μπαίνουν διάφορα στο μυαλό. Μα αν οι φίλοι σου ώρες ώρες είναι ζώα δε φταις εσύ! (Ένα ευχάριστο μουσικό διάλειμμα για χρόνια πολλά στον Τάσο και συνεχίζουμε...)

Πόσο λίγο με ξέρεις αθώο κορίτσι...

Η μαλακία με τους ανθρώπους είναι όταν δεν ξέρουν να μιλάνε ή να εκφράζονται και καταπιέζονται. Καταπίεση στην καταπίεση, έρχεσαι κάποτε και σκάνεις και όποιον πάρει ο Χάρος. Τώρα αυτό είναι γενικό, όχι μόνο για μένα. Το χειρότερό μου είναι να μην παραδέχεται κάποιος τα λάθη του, να νομίζεις πως έχει πάντα δίκιο και να είναι τρεις λαλούν και δυο χορεύουν (και δη νωχελικά στο όλο κόνσεπτ του σταρχιδισμού). Πού κι όλας να μη μπορείς να ξεσπάσεις πάνω τους γιατί τους αγαπάς και μετά σε πιάνει το παράπονο πως είσαι υστερικιά και υπερβάλλεις, αλλά φοβάσαι μήπως στην τελική είσαι ο μαλάκας της υπόθεσης που πάντα υποχωρεί. Αλλά έτσι είμαι εγώ, καλόβολος και αγαπησιάρης, γίνομαι χαλί για τους φίλους, μα με το που βλέπω να με αγνοούν σκυλιάζω.

Αυτό είναι. Η αδιαφορία! Γιατί στην άλλη δε κρατούσα μούτρα που μιλούσε με κάτι άσχετους και μένα μ' έγραφε πριν δώσουμε μάθημα και της κάνω "πάνε μόνη σου κυλικείο (μωρή)"; Emo mode on! Και κανείς δε μ' αγαπάει, κανείς δε νοιάζεται, κανείς, κανείς, τίποτα. Το ξέρω! *δάκρυ κορόμηλο και χέρι στο μέτωπο σε στάση ωιμέ τον χάνουμε τον Παναή* Την ξέρω εγώ τη μοίρα μου, μόνος θα μείνω, ώρα να μαζεύω μπογαλάκια να την κάνω γι' άλλες πολιτείες ή τουλάχιστον αν πάρω Λεξοτανίλ θα με πιάσουν;

12 comments:

Cookie Basher said...

*double slap*
Σύνελθε βρε! Τουλάχιστον έχεις αυτογνωσία (:Ρ), αλλά σταμάτα να μοιρολατρείς, mmkay?
Διώξε τις αρνητικές σκέψεις BAKA

Neverlandean said...

Emo-baka θα έρθω να συμπληρώσω.

Θα σου έλεγα να αδιαφορήσεις κι εσύ αλλά δε βγάζει πουθενά, δοκιμασμένο.

*vicodin*

revqueer said...

*triple slap*
Εντάξει σε έχουμε σπάσει στο ξύλο. Άντε, ήσουν down, δεν είχες κέφια, τώρα ήρθε η ώρα να σκάσεις πάλι ένα χαμογελάκι!

:-)

nikisot said...

moodycon
moodycin
moodytanil
moodynil
sou kanoun?
smouts baby

Dante said...

Θα έλεγα "get a grip" αλλά αν μπήκες σε emo-mode, τότε πλέον "είμαι πολύ ρηχός για να καταλάβω την ιδιοσυγκρασία σου"... :-S

Dante' s "all around" mood problem solution: Order a pizza.

en-lighted said...

ela s.......i mou..Les kai opote exoume mayres ekpemoume simata aytokatastrofikou paralirimatos! Sou steno minima amesos na su ftiaxo to kefi...

Mourofila..se skeftomai KATHE MERA..

oni said...

cookie mou, 8elw ena xeri ksylo...

nevarlandeanikh soupia, oh yes, been there, done that. Se allh periptwsh atomou bebaia alla einai to idio.

revqueer, down den hmoun, apla epa8a ταπηροκρανίαση! Mou fyge ennoeitai. Opws k h moody, eimai mia etsi, mia gioubetsi!

moodyyy, prepei na milame gia na mou lyneis ta problhmata. Etoimasou gia prhksimo!

dante, siga kale pou de mporeis na piaseis thn idiosygkrasia tou emo! LOL einai apla aytoktonikos! :P Pizza? protimw kineziko. H' gyro! Ektos ki an einai Greek Lovers twra pou to skeftomai. Ax ti mou kaneis k peinaw!

en-lighted, mou leipeis poly k s exw xasei me toso diabasma. Gelousa me to mail oso de mporeis na fantasteis! Pounto to myalo sou kale otan ntynesai??? :P

Soula said...

Είσαι το Alter Ego μου!!
(αν μοιάζεις δε και με το Ρουβά...)

oni said...

Koita Soula mou, to oti moiazw moiazw, bebaia ekeinos ekane thn emfyteysh, egw oxi akomh :P Mou fainetai prepei na se gnwrisw allo mou miso!

Erisadesu said...

you litle bitch.
i dont want to be near you when you are having your days

Anonymous said...

cara oni,

af'enos vathia evgnwmosyni gia tin agapi sas stin parafrona roza mou, ki af'eterou, kouragio, kalo mou - yparxoun poly varyteres periptwseis. egw, epi paradeigmati,proxthes katelifthin apo spania dromomania kai pira tous dromous gia xristougenniatiko shopping kai pswlokopanisma. kai gia prwti fora, oloi sto dromo me koitousan, me fevgalea xamogela i gourlwmena matia, oi de pwlites kai pwlitries sta magazia skizontan men na me exypiretisoun, alla san kai kati na ta alaliaze, na ta sastize ta paidia. malaka, exw omorfynei, monologousa. i afto, i pou eimai pragmatiko celebrity kai me vlepei o kosmos kai xazevei. afou loipon kathisa sto ginger ale na aglaistw, se kapoia fasi m'epiase katourima, kai katiltha sto apoxwritirio - opou kai diapistwsa oti, aplws, se mia ap'tis aprosextes meres kata tis opoies exerhomai ap'to spiti anef eswrouxwn (zwi xwris vraki, zwi eleftheri!) eixa tin atyxi afirimada na vgw kai xekoubwtos, me to fermouar anoixto tenta-renta kai tin proswpiki mou xlwrida kai panida se dimosia thea.
opote afriste elefthera...
sas filw pantou,
a.c.

oni said...

erisabetsu-chan, τότε λυπάμαι, πρέπει να με αποφεύγεις σε καθημερινή βάση...

"ανώνυμε" a.c., θα έγραφα τιμή μου που ασχοληθήκατε με τη δική μου παράνοια, αλλά έχω τόσα να πω που θα γίνει σεντόνι και δεν το θέλω (κάποτε θα στείλω και το μέιλ που ετοίμαζα για σας). Ευχαριστώ πάντως. Εάν δεν ήμουν τόσο της ντροπαλοσύνης θα ακολουθούσα τη συμβουλή σας για ελεύθερη ζωή. Όπως φαίνεται όμως, ακόμη και αυτή έρχεται με εμπόδια. (Άραγε να αποτύπωσε το βιότοπό σας στο φακό του κανένας paparazzo; Παρακαλώ πολύ να τους προσέχετε!)
Σας φιλώ διστακτικά, παντζαροπρόσωπος δαίμονας (oni).

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin