Tuesday, June 26, 2007

Μπήκες μόνος σου στη μαύρη λίστα

Η μέρα το βροντοφώναζε απ' το πρωί.

Στο insomnia το νεότερο ποστ στο φόρουμ ήταν για το πώς μπορείς να δεις αν οι επαφές σου στο messenger σ' έχουν μπλοκάρει/διαγράψει (μπορείς αμέ! Σου 'χω γω σάιτ φοβερό σου λέει βάζεις το username και password σου εκεί, κλείνεις το msn σου και αυτό μετά ψαχουλεύει και όλα τα βρίσκει! Καμιά επαφή δε μπορεί να του κρυφτεί! Μετά βέβαια, φαντάζομαι σου κλέβουν άνετα password, μπορούν να σου κάνουν ghost το PC, σε γεμίζουν spam και το καλύτερο; στέλνουν σε όλες τις ενεργές επαφές σου το εξής μήνυμα το οποίο δεν κινεί καθόλου την περιέργεια: You have removed me from your contact list, see it here http://σάιτ.που.σε.γεμίζει.trojan.και.durex.άμα.λάχει/!).

Το μεσημέρι, ένας φυσικά αγνόησε παντελώς το μήνυμά μου στο dar (εγώ φταίω που στέλνω - αν και έχω την υποψία πως του είχα ξαναστείλει μα εγώ αλήθεια σας λέω δεν τον θυμάμαι και ούτε στο msn τον είχα ποτέ! Αυτός από που με ξέρει απορώ! Είχε ωραίες φωτό όμως κρίμα...)

Αργότερα, ένας φίλος μου, κλασσικά, μ' έγραφε στο msn και έπαιζε αυτό (αν πιστέ αναγνώστη πας να παίξεις και συ θα σου στείλω υπερ-ιό που δε θα γλιτώσει τσιπ για τσιπ από το πισί σου! Εγώ έκανα σκορ 387 - όχι που να το παινευτώ - Παίξε ΜΕΤΑ!). Και τώρα που εγώ θα σου ανέβαζα κομμάτι να ακούσεις να κουφαθείς, να βγω και γω απ' τη down-ίλα και την κακιά μιζέρια, να σκάσει και σένα το χειλάκι σου και να λυθεί ο γοφός σου, το rapidshare μου ανακοίνωσε: The file 04-timbaland-way_i_are__feat._keri_hilson_and_d.o.e._.mp3 IS FORBIDDEN TO BE SHARED and is black-listed. Και μιας και είμαι φοβίτσος δε θα ανεβάσω άλλο αυτή τη βδομάδα, πάλι την άλλη. Δες το κλιπ όμως:



Κλασσική μαύρη ραπιά απ' την αραπιά (υπερβολή στο max), γκόμενα που τον γουστάρει όπως είναι (χάλια μαύρα δηλαδή) κι αυτός προικισμένος όσο δεν πάει κατά πως λέει. Δες κι εδώ πως το χόρεψαν 2 στο αμερικάνικο SYTYCD. Μη γκρινιάζεις! Τρέχα κατέβασε τραγούδια παλιότερων εβδομάδων! Τι τα βάζω;;; Ή πάνε στου neverlandean να βρεις τη μουσική-υγειά σου. Άσε που πάντοτε υπάρχουν και τα πιστά κατεβαστήρια... Ορίστε μας! Ξουτ τώρα σε διώχνω εγώ! Τι σόι roomer είμαι!

10 comments:

ShoppingTherapy said...

"μιας και είμαι φοβίτσος " αχαχαχαχαχαχα.....

Neverlandean said...

Διέκρινα μια ομοιότητα με το Push It των Salt'n'Pepa στην αρχή ή μου φάνηκε; :P

Ευχαριστώ για τη διαφήμιση dear. :)

Anonymous said...

τώρα κιόλας πάω.....

ethanandthecity said...

sxetika me to msn: eixe kykloforisei kai paliotera h fimi oti yparxei ena application pou sou epitrepei na deis poioi se exoun kanei block alla telika apedeix8i an8rakes o 8isayros.den kserw an exei allaksei kati apo tote. genikws tetoiou typou programmatakia katevainoun setaki me spyware kai loipes paparitses opote kalo einai na apofevgontai :-)

oni said...

stella, eimai eimai kai den to krybw! Se 8emata PC eimai pantelws asxetos kai fobitsiarhs. Edw bazw ton kollhto mou na mou fysaei to PC ap th skonh giati fobamai mh to katastrepsw...

neverlandean, esy eisai o mousikos guru. Gia na les oti sou 8ymizei, 8a 8ymizei. Einai kalo kommati omws! :O

tsaperdona, pou trexeis na pas? Se tosa sas ksaposteila! Dieykrinise! :O

ethan, psaxnw to ypertato plugin/add-on/shareware/katestrepse.twra.olo.to.pc.sou gia na brw to profile sou pou legame. H periergeia mou den exei oria :D

Marvin said...

Poly kollhma to paixnidaki tou google oni Elpizw na mhn exw kai egw thn tyxh toy ethan pou se ekana challenge!

Kalws sas brhka!

kanataki said...

σε αυτό να δω ποιοί τόλμισαν να με διαγράψουν


υγ τι είναι αυτά που γράφεις στον nanako σήμερα???
υγ απαπαπαπαπαπα!!!!

υγ για τιμωρία θα με δεις στην tv100 στις 17:30!!!
υγ ακούς εκεί βαριέσαι!!!

Anonymous said...

profile κανονικού ανθρώπου με 2 χέρια και 2 πόδια είναι χαλάρωσε :-P

dark tyler said...

ΠΡΟΣΚΥΝΩ Timbaland, και φυσικά κι αυτό εδώ είναι γαμάτο κομμάτι. Κι επίσης μου άρεσε και πώς το χόρεψαν στο SYTYCD!

oni said...

marvin, lol! ti challenge? :P gia allo tou elega :P kaneis sas de 8a me nikhsei sto googlopaixnidoooo!!! mouxaxa

tsaperdona, se diegrapse telika kaneis? :P

ethan, krinw idiois omasi :P can't take your word for it sorry :P

Tyler! kalws orises :) Nai! O Timbaland ta teleytaia xronia exei ksesalwsei. K to xoreytiko poly kalo!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin