Thursday, June 28, 2007

Πυρ, καφές και διάβασμα

Αυτή τη στιγμή που γράφω βρίσκομαι σε υπερένταση. Αλλά εγώ δεν είμαι όπως ο νορμάλ κόσμος που παθαίνει υπερένταση. Μ' έχει πιάσει κρίση. Και άμα με πιάσει δε μπορεί ένας ολόκληρος στρατός να με κρατήσει. (Γεια σου Μακρόπουλε με τα ωραία σου!). Πανικός μεγατόνων. Είμαι ανάμεσα στο να ξεσπάσω στα κλάματα, να δείρω το μαξιλάρι μου να γίνω "άντρας" (αποδεδειγμένη μέθοδος που παρουσίασε ο gsus), να τινάξω τα μυαλά μου στον αέρα, να πέσω απ' το μπαλκόνι ή να πάρω lexotanil.

Το μπλακάουτ ήταν ικανό να με κάνει να πέσω για άλλη μια φορά σε λήθαργο, να γλαρώνω πάνω από τις σημειώσεις μου και να τον παίρνω (λίγο) με κάτι περίεργους ήχους που θύμιζαν ροχαλητά καθώς ξυπνούσα και συνειδητοποιούσα τι έκανα. Μετά, λες και δεν είχα τι να κάνω, αποφάσισα να δεχτώ την πρόταση ενός φίλου μου και να βγω για καφέ. Να 'ναι καλά οι γεννήτριες. Καφέ δεν ήπιαμε, αλλά καταλήξαμε να αγοράζουμε μια προίκα απ' τα ΙΚΕΑ και να φάμε αυθεντίκ σουηδικά κεφτεδάκια (εγώ μπήκα ανάποδα στην ουρά για να παραγγείλω ως ανάποδος που είμαι - πήρα και ένα γλειφιτζούρι ως τραγικός που είμαι επίσης). Καφέ βεβαιώς και πήρα, εμμέσου άκαρπων - αρχικά - ερευνών για ανεμιστήρα προς γιαγιαδιακή χρήση. 2 IcePresso τα οποία ήπια μονοκοπανιά.

Έτσι κατήντησα. Θα αρχίσω και το κάπνισμα.

Από την ώρα που γύρισα βρίσκομαι μεταξύ κατάστασης ζόμπι και πήρε-φωτιά-ο-κώλος-μου κι ας ήρθε το ρεύμα. Έχω ταράξει τα σοκολατοειδή του σπιτιού, χλαπάκιασα και 2 μπανάνες, ήπια κι όλη τη κανάτα νερό. Γιατί σου λέει η ζάχαρη και το νερό σε κρατάνε ξύπνιο με τη ζέστη (θα σκάσει η φούσκα μου με τόσο νερό!).

Αυτή τη στιγμή που γράφω λοιπόν, δεν είμαι καλά. Και πότε είμαι;;; Αν υποψιαστώ ότι πάλι θα γύρει το κεφάλι μου προς τη μία πλευρά και τα μάτια μου θα κλείσουν, θα εφαρμόσω ό,τι μαζοχιστική δράση γνωρίζω επάνω μου. Δε μπορείτε να μου κάνετε πλύση εγκεφάλου με Δυναμική σαν τον τύπο στο Κουρδιστό Πορτοκάλι να πάω αύριο προετοιμασμένος;

ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΙΔΙΟΜΟΡΦΕΣ!!!

Θα κολλήσω σελοτέιπ στα βλέφαρά μου μην κλείσουν! Θα αυτομαστιγωθώ! Θα μου βράσω και κανά αυγό ποσέ (γιατί είμαι και σικάτος τύπος) να το βάλω στις μασχάλες (κινέζικο βασανιστήριο παρόλο που ως ιαπωνόφρων -σικ- είμαι κατά των κινέζων). Κόσμε σε ικετεύω! Είσαι ελεύθερος να 'ρθεις να με κάνεις μπλε μαρέν στο ξύλο αν αισθανθείς τηλεπαθητικά πως νύσταξα και δε διαβάζω. Διάλεξε μέσο μεταφοράς και τρέχα να με βασανίσεις! Καράβι, τρένο, αεροπλάνο, αυτοκίνητο, μοτοσικλέτα, ποδήλατο, σκουπόξυλο, ό,τι σου βρίσκεται πρόχειρο! Και τα έξοδα δικά μου! Και καλή μου επιτυχία αύριο!

3 comments:

gsus said...

Καλή επιτυχία.
Μαλακία πάντως που διαβάζεις.

Attalanti said...

Καλή επιτυχία! Θα σκίσεις - είμαι σίγουρη και γουρλού! Κράτα, λίγο έμεινε.

Μια φορά, εγώ με σκουπόξυλο θα πετάξω, να σου έρθω πιο οικονομικιά.

ShoppingTherapy said...

καλή σου επιτυχία λοιπόν!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin