Sunday, June 17, 2007

Η θεία, το χριστουγεννιάτικο δέντρο και τα μαλλιά

alternative τίτλος: Πώς να βγάλετε μαλλιά και να σας πέσουν και πάλι την ίδια μέρα.

Το ότι η γλυκύτατή μου θείτσα είναι λωλή, το ήξερα. Θες να 'ταν τα λεφτά που κάνει γιάγμα (αγαπημένη λέξη της μαμάς μου) σε σεντόνια, κουρτίνες και πορτατίφ; Το κόλλημά της με τη Νταϊάνα (όχι τη βατραχοβουβάλω που είχε εμφανιστεί με λεοπάρ κολάν σε ένα κύκλο του Φέιμ Στόρυ, την πριγκίπισσα, θυμηθείτε - και σκεφτείτε πώς γλίτωσα εγώ και δε βγήκα Ντάϊαν, όπως ήθελε μια άλλη κουλή να βγάλει το παιδί της - fake μαρτυρία Κους-Κους); Μήπως το ότι βλεφάριζε τον ιδιοκτήτη του κυλικείου όταν η γιαγιά μου ήταν στην κλινική; Έχει κι άλλα, μα αυτό είναι ένα χαρούμενο ποστ.

Η μεγαλύτερη ένδειξη λοιπόν, δεν είναι ούτε αυτά, ούτε το ότι είναι κατά φαντασίαν ασθενής. Ούτε ακόμη και πως είχε γίνει μέλος αίρεσης "για να βρει την ηρεμία της" μέσω μιας φίλης της, μα ούτε και το ότι κάποτε είχε κολλητή την πρώην γυναίκα του Yianni και έμενε στο σπίτι τους στο εξωτερικό κατά πως έλεγε (έχω μπόλικο υλικό σας λέω! αλλά δεν είναι της παρούσης). Είναι το ότι κρατάει το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο σαλόνι της στολισμένο ως το κατακαλόκαιρο.

Πέρασα τις προάλλες να τη δω μη λέει πως είμαι κακός ανηψιός και προς φόβο αποκλήρωσης (αν και φαντάζομαι θα της τα φάει το γκομενάκι της - 1 χρόνο κανένας άλλος δεν την έχει ανεχτεί - ή είναι άγιος ή είναι προικοθήρας) και το είχε ακόμη εκεί στολισμένο! Δικαιολογία το ότι της αρέσει και το ότι είναι γκουμούτσα και κανείς δε βρέθηκε να της το ξεστολίσει και να της το κατεβάσει στο υπόγειο (για ποιον χτυπά η καμπάνα;). Σκοπός μου όμως ήταν εν μέρει να με χρηματοδοτήσει και εν μέρει να κάνω πως ενδιαφέρομαι για το ότι της έπεφταν τα μαλλιά τούφες-τούφες και βρήκε μια εκπληκτική Αμερικανίδα γιατρό σε ένα κέντρο αισθητικής (!) στην Κρήνη που σου... βγάζει μαλλιά! (Εγώ δε θα πάω που να χτυπιέστε κάτω).

Η θεία με τρεμάμενο χέρι άρπαξε το ακουστικό και ρώτησε: "Χάου νόου χέρ ον φόρχεντ;"

Εννοείται πως με έβαλε να μιλήσω με αυτή τη κομπογιαννίτισα που βρήκε και της τρώει κι αυτή τα λεφτά, που μου εξηγούσε πως θα apply κάθε μέρα όλα αυτά τα ματζούνια στο μαλλί της η θεία. Όλη η συζήτηση ήταν dual-band και επιτομή του παραλόγου, με τη θεία να με πρήζει να ρωτήσω αυτονόητα πράγματα και να αγχώνεται όταν της είπα πως θα πρέπει να προσέχει όταν ψεκάζει την κουρούπα μη βγάλει μαλλιά και στο μέτωπο (φύονται με μαγικό τρόπο I guess όπως οι θαλασσοψυχούλες έσκαγαν μύτη στα παιδικά μου χρόνια από σκόνη μέσα σε νερό).

Μ' αυτά και με κείνα, το χαλάσαμε το 50ευρω στο λογαριασμό του κινητού της προς σταθερό μιας και ΟΤΕ στο σπίτι δεν έχει πληρώσει και γω δε χαρτζιλικώθηκα και καθόλου (Ναι η καημένη πεινάει και δεν έχει λεφτά, αλλά θεραπεία 300 ευρώ το μήνα για τα μαλλιά μια χαρά την ξεκίνησε). Αν βγάλει, να με φωνάζετε Τίνα Τράκου και να με βάζετε να σας τραγουδώ Με τα μαλλιά μου δεν μπορεί κανείς να παίζει/Έχεις 2 ψείρες δε θα τις μοιραστώ/Έλα να κάτσουμε οι δυο σ’ ένα τραπέζι/Να ξεψειρίσω την κουρούπα π’ αγαπώ.

Δέχομαι προσφορές για το πότε η θεία θα κατεβάσει επιτέλους το δέντρο στην αποθήκη! Η κοντινότερη ημερομηνία κερδίζει 1 φριτέζα και ένα βιβλίο συνταγών για τις καλύτερες τηγανητές πατάτες!



4 comments:

Nikos said...

wow

Geo said...

Εγώ λέω 15-Αύγουστο!

ShoppingTherapy said...

πες μου ότι δεν έχει συγγενή τον λευκορώσο-νταϊάνο-koldun!

oni said...

@ mr.f : giati nomizeis pws eimai falakros? me tosa pou trabaw!

@ boreas : nomizw pws 8a eisai o nikhths! eisai h monadikh symmetoxh kai kati mou leei pws 15/8 einai h hmeromhnia kleidi gia th 8eia!

@ stella : oxi den ton exei (ap' oso kserw) alla htan o agaphmenos ths sth Eurovision. Ths 8ymize th filh ths...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin