Monday, July 10, 2006

Thought #16: ΖΩΝΤΑΝΟ - ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ

ΣΥΝΘΕΣΗ: ΓΑΛΑ (το δέρμα μου είναι ακόμη κάτασπρο κι ας είναι μέσα Ιούλη), ΑΡΣΕΝΙΚΟ (το δηλητήριο, γιατί μ' έχουν πει και άλλα), ΖΑΧΑΡΗ (γιατί είμαι "χαριτωμένος" ώρες-ώρες), ΞΥΔΙ (μερικές σταγόνες είναι αρκετές για να πω αυτό που θέλω), ΚΑΥΣΤΙΚΗ ΠΟΤΑΣΑ (μου καίει τα σωθικά αλλά ευχαρίστως θα σας πρόσφερα λίγη), ΜΑΓΙΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ (γιατί τι σόι γιαούρτι είμαι αλλιώς!)

Μ' άλλα λόγια ανυπόφορος, ξινός και απεχθής. Με γλυκιές εκφάνσεις. Ενίοτε.

Το τι έχει ακούσει το έρμο το μυαλό μου από χθες δε λέγεται. Γι' αυτό και γω αποφάσισα να γίνω γιαούρτι κι ας μην είναι ακόμη απόκριες, κι ας μη σας αρέσει η ιδέα. Γιατί μόνο έτσι θα το διατηρήσω και δε θα χαθεί κι αυτό όπως τα μαλλιά μου. Και είμαι ζωντανό και στραγγιστό γιαούρτι, είμαι κομπλέ σου λέει, έτοιμο για το ψυγείο, εκεί που διατηρούμαι. Ίσως και να μου ταιριάζει το ψυγείο, γιατί τελικά και τα αστεία μου παίζει να είναι κρύα. 'Αλλωστε και το μόνο ανέκδοτο που ξέρω και λέω καλά είναι εκείνο με το διαγωνισμό. Ξέρεις ντε. Με τις πουτάνες. Κάποιος εκεί έξω κρατάει και λογαριασμό. Θα τον έχασε όμως μετά από 9 μήνες. Πολλά δε χάνονται;

Γι' αυτό και γω ξαναλέω, θα το βγάλω το μυαλό μου (το βρακί μου σπάνια το βγάζω μπροστά σε ξένους) και θα το βάλω στην κατάψυξη (για καλύτερη συντήρηση, όπως η μαμά τον άνηθο και το μαϊντανό). Θα γίνω σαν εκείνον στο π του Αρονόφσκι (ωραία ταινία να τη δείτε) - δε λέω τι του έμελλε να πάθει γιατί κόβω και το λαιμό μου ότι μετά την πρότασή μου θα τρέξετε να τη δείτε την ταινία. Μη σας την κάνω και "σπόιλ"!

Και ό,τι περισσέψει από μένα, ΦΑΤΕ ΜΕ! Θα έγραφα τα θρεπτικά συστατικά ανά 100gr αλλά ούτε και γω τα ξέρω. Ας μιλήσει κανένας ειδικός.

Φιλικά, oni το γιαούρτι (και ουχί το πεπόνι).

Υ.Γ. Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από την 31-12-2006 (Άντε και καλή χρονιά!)

Υ.Γ.2 Αυτό είναι το (σουρεάλ) ποστ υπ' αριθμόν 101. Και εις ανώτερα! More like Psychology 101 :P

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin