Wednesday, September 20, 2006

Thought #25: Το παραλήρημα

Σε μόλις 3 ώρες θα τελειώσουν όλα. Θα πάω αδιάβαστος, θα πατώσω, θα συγκρατήσω τα κλάματα, θα γυρίσω σπίτι γιατί ο άλλος δε θα πάρει και δεν έχω όρεξη να δω κανέναν άλλον, θα πιω και πέντε (5) Red Bull (sexy bull, music hall... το τραγούδι το ξέρετε; Έτσι είμαι τώρα! Σε παράκρουση!) απανωτά (μου προκάλεσε απίστευτη ταχυπαλμία την προηγούμενη βδομάδα το ένα που ήπια για να κρατηθώ ξύπνιος - μα πού χαϊρι...)! Θα την κάνω γι' άλλες πολιτείες. Μαγικές κι ονειρεμένες. Και τότε τα προβλήματα μου τάχα μου θα έχουνε τελειώσει, η απραγία μου, η αναισθησία μου, η αχαριστία μου, η νωθρότητα και η βαριεστημάρα, η αχρηστία μου (όπως τη λένε οι αδελφές μου), η φτώχεια (η λατέρνα και το φιλότιμο είναι από άλλο ανέκδοτο...). Α τέλεια, μόλις άρχισε να βρέχει κι όλας έξω -άσχετο-. Η φαντασιόπληκτη και νυν ρέστη θεία μου έσκαψε το λάκκο και πέσαμε όλοι μέσα. Γιούρια. Το χορό του Ζαλόγγου θα χορέψω και θα σας αποχαιρετήσω. Τα χάπια μου γρήγορα! Τι να τα κάνω τα Panadol; Τα βαρβιτουρικά ηλίθια!!!

Υ.Γ. Μπορεί να αστειεύομαι, αλλά όταν τα λεφτά κάνουν τον κόσμο να γυρίζει και γω δεν έχω συνηθίσει στη ζωή μου να χρωστάω, σκέφτομαι να τα παρατήσω όλα και να κλειστώ μέσα. Το πήρα το κολάϊ με την εξεταστική άλλωστε. Μ' αρέσει που πλήρωσα ήδη για τα εξέταστρα... Αθήνα θα πάω με το πατίνι και θα μένω μέσα στου Ζωγράφου; Κόσμε είσαι άδικος. Και Θεέ μου, όποιος και όπως και να 'σαι, γύρνα κοίτα και λίγο από δω. Τι στο καλό, 2 μέτρα είμαι! (Η αχαριστία μου που λέγαμε;)

Υ.Γ.2 Ακούσατε πόσα ζητάει η Χαρά Βοσκοπούλου; 6600 ευρά (λαϊκιστί) το μήνα! Αμ τι!; Εγώ στο πηγάδι κατούρησα; Αφήστε που αυτά που έζησε δε πιάνουν μία μπροστά στα δικά μου! Χαρά!; Είσαι να τις μετρήσουμε; (Τις λύπες μας ντε!)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin