Saturday, September 30, 2006

Thought #28: Τι; TV?!

Αν το μέλλον της ελληνικής τηλεόρασης είναι τα ριάλιτι, χαίρομαι, γιατί η χώρα μου διαθέτει άφθονο μουσικό ταλέντο! Αν θεωρήσουμε πως σε κάθε "μουσική ακαδημία" οι συμμετοχές ξεπερνούν τις δέκα χιλιάδες, η Ελλάδα βρίθει με... τραγουδιάρηδες. Κι όμως, στο διάλειμμα από το διάβασμα, βλέπω άλλον ένα νεανία να ξελαρυγγίζεται, να κάνει τα στακκάτο του, τα βιμπράτο του και ενίοτε τα σπαγγάτο του εν τη χορωδία κορνών (sic) από το φιλοθεάμον, θερμό κοινό...

-Παύση-

Μόλις με συνέφεραν από την ημιλιποθυμία μου στη θέα μητέρας γνωστής ξινής υψίφωνης πρώην μοντέλας, ενδιάμεσης τραγουδίστριας, νυν παρουσιάστριας (για να σας βοηθήσω κι άλλο, το επώνυμο της επώνυμης ομοιοκαταληκτεί με τις σχολές Καπάτου - capito?). Μαμά, θέλω και γω να βγω στο γυαλί! Η τηλεόραση μου πάει. Πώς έλεγε ο Χριστοφόρου το "Η αγάπη σου πάει"; Λέω να βγω και γω να δείξω τι αξίζω. Τόσα ριάλιτι θα έχουμε φέτος. "So you think you can dance?"... θα μου πείτε. Μάλιστα κύριε! Μισό να χτίσω τους instant κοιλιακούς και να κάνω μια λεύκανση και προσθετική μαλλιών και σας έρχομαι. Τι χορός, τι τραγούδι, πρώτος εγώ! Και μετά θα είμαι σαν τον Γεωργούλη, που ξεκίνησε ως θωρηκτό και "συμφοιτητής" μου και έγινε ζεν πρεμιέ (λέξη που προσκολλάται σε οποιονδήποτε παίζει τον μπρουτάλ τύπο σε ελληνική σειρά). Μα τι λέω!

-Παύση-

Το ιατρικό team με επανέφερε στη ζωή και πάλι, μετά από τραγουδιστή μοντέλο με μαλλί άχυρο, εμφάνιση Κεν-Κεν, Τζον-Τζον, 23 χρονών (τηλέφωνο δεν έχω να σας δώσω), με απίστευτη λαϊκή φωνή! Αφήνω το team standby και λέω να πάω να διαβάσω τώρα. Συγχίστηκα πάλι.

- Παύση (σε έκσταση) -

Γνωρίζω το μέλλον. Λέω και το γιαούρτι άμα λάχει. Οι μισοί από τους καινούριους θα εξαφανιστούν, ένας θα μείνει έγκλειστος σε σπίτι και θα ζει με ξεροκόμματα και ελιές, μα θα κυκλοφορεί με λιμουζίνες, ένας θα τα φτιάξει με μέλος της κριτικής επιτροπής (φέτος είναι 2 οι επιτροπές - αλήθεια, ο Στέργιος τι έχει σπουδάσει και κρίνει ως μουσικός;), τρεις θα βγουν στις πίστες και ξέρετε... Όποιος περισσέψει, η τηλεόραση πάντα έχει κάτι και γι' αυτούς.

Και μένα; (Χορωδιακά) Εσένα θα σε φάει η μαρμάγκα!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin