Monday, September 25, 2006

Thought #27: Μπαρ...οκοκό

Και το είδα. Και τον είδα. Και την είδα. Και τους είδα.

Και ύστερα, ήρθαν οι μέλισσες, ή τουλάχιστον τις έστειλα εγώ, του τσίμπησαν τη μούρη και η πελώριά του μύτη πρήστηκε. Δεν αρκέστηκα όμως σ' αυτό. Πήρα το καλαμάκι του κεμπάπ εκεί που το χλαπάκιαζε και τον σούβλισα να βγάλω το άχτι μου. Σκέφτηκα να τον πνίξω με την καδένα αλά γκρηκ λόβερ (χωρίς τρίχα ή πουλόβερ γιατί κάθε άντρας που σέβεται τον εαυτό του πλέον έχει γίνει metrosexual - εγώ δεν το σέβομαι...) στην αρχή, αλλά πόσο πια να πρηστεί το πρόσωπό του; Γλοιώδης η λέξη που τον περιγράφει. Γιαξ δηλαδή τέτοια λίγδα ούτε τα μαλλιά μου όταν είχα να τα λούσω 2 βδομάδες τότε που έκανα εγχείριση για αφαίρεση λιπώματος!

Οι χώροι μετά, γνωστοί, ωραίοι, δε λέω. Έχω πάει. Καλά δεν έχω κάνει και τουρνέ σε όλα τα μαγαζιά της Θεσσαλονίκης. Αλλά τα του κέντρου μου είναι γνωστά. Οι περιγραφές είναι μια άλλη υπόθεση. Οφείλω να ομολογήσω πως η καλύτερη, προερχόμενη από τα χείλη του ιδιοκτήτη, ήταν: "Για το χειμώνα έχουμε δημιουργήσει ένα πριβέ δωμάτιο που θα αρέσει πολύ στους πελάτες μας. Baroque διακόσμηση και latin ρυθμοί" (απόλυτα ταιριαστά αυτά τα δύο, δε νομίζετε;). Αυτά είναι! Τι άλλο θέλετε! Καλά, αν αυτό είναι baroque, τότε το δωμάτιό μου με τα πεταμένα φυλλάδια του Μπετόν πέρα δώθε είναι στυλ rococo. Όπως ο Στέφανος που μου έστειλε τραγούδι που χαρακτήρισε "Mambo aea" και όταν το άκουσα βγήκε η Νάνα (η Μούσχουρη!) και μου τραγουδούσε "Χριστός γεννάται σήμερον"! Θα ξέρετε βέβαια πως και το "Τούλι για το Χριστούλη" της Καιτούλας ήταν μια ροκ μπαλάντα...

Επίσης μου άρεσε: το ότι δεν πίνει, οι τυχαίες συναντήσεις πολιτικών και το πλάνο της κολλητής στην άλλη μεριά της πόλης. Τηλεόραση ολέ! Τελικά η ηθοποιία είναι παντού! Είναι απλά να το έχεις στις φλέβες σου! Μόνο ένα αναρωτιέμαι και πρέπει οπωσδήποτε να μάθω γιατί αν υποψιαστώ (παίρνω δραματική φωνή), ότι συνέβη... ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ!

Σου πάει πάντως. Μην το αφήσεις. Είδες, εσένα δε σε έκραξα. Αλλά θυμάσαι τι λέγαμε; "Μωρέ και κουρτινόξυλα να διαφημίζεις μια χαρά θα είναι. Από κάπου ξεκινάνε όλοι!". Εσύ ξεκίνησες ένα βήμα παραπέρα. Κάνε άλματα τώρα. Περιμένω να μάθω την αλήθεια γι' αυτό που υποψιάζομαι. Ακούς;

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin